Nieuws artikel

Administratief medewerker (18 uur per week)

Ben jij een administratieve duizendpoot met analytisch inzicht en op zoek naar een afwisselende functie? Ben je daarnaast nauwkeurig, proactief en heb je een klantgerichte instelling? Dan heeft SWOV een interessante functie voor jou. 

Als administratief medewerker bij SWOV verricht je diverse ondersteunende werkzaamheden voor de afdeling Bedrijfsvoering. Je bent verantwoordelijk voor het verzorgen van de correspondentie rondom offertes en contracten. Het bijhouden, verzamelen en archiveren van bestanden behoort ook tot jouw takenpakket, evenals het beheren van de contracten. Naast jouw werkzaamheden voor de afdeling Bedrijfsvoering voer je een aantal secretariële taken uit. Je handelt binnenkomend telefoon- en mailverkeer zelfstandig af, boekt reizen, bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en treedt op als gastvrouw/gastheer bij vergaderingen en bijeenkomsten. Daarnaast ondersteun je de directeur-bestuurder met het inplannen van afspraken en het organiseren en voorbereiden van vergaderingen.   

Wat is kenmerkend voor de afdeling binnen SWOV? 

Je komt te werken binnen de afdeling Bedrijfsvoering, de ondersteunende afdeling, bestaande uit in totaal acht medewerkers. Bedrijfsvoering kent de disciplines secretariaat, juridisch advies, HR, facilitair, projectbeheer, financiën en ICT. Er heerst een informele werksfeer waarbij samenwerken, elkaar ondersteunen en (waar mogelijk) vervangen bij afwezigheid belangrijk is. Eigen initiatief wordt zeer gewaardeerd, zeker als het kan bijdragen aan verbetering van de organisatie. 

Wie zoeken wij? 

Je hebt een mbo4-werk- en denkniveau, een administratief-secretariële opleiding afgerond en enkele jaren relevante werkervaring. Verder ben/heb je:

  • goede kennis van Office365, vooral Outlook, Word en Excel; 
  • goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk in het Nederlands en Engels;
  • analytisch vermogen en cijfermatig inzicht;
  • nauwkeurig, met oog voor detail;
  • een flexibele instelling waarbij je makkelijk kunt schakelen tussen diverse werkzaamheden;
  • klantgericht, collegiaal en representatief;
  • stressbestendig en proactief.

Wat bieden wij? 

Werken bij SWOV betekent werken bij een professionele en informele organisatie. SWOV kenmerkt zich door betrokken medewerkers, korte lijnen en een prettige werksfeer. Wij bieden goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waarbij we grotendeels de CAO voor rijkspersoneel volgen. Afhankelijk van je opleiding en ervaring ontvang je een salaris op basis van schaal 6 van het Rijk, € 2.224,82 –  € 2.891,36 bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur per week). 

Heb je interesse? 

Solliciteren op deze functie kan tot en met zondag 29 augustus. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Rob Eenink, adjunct-directeur en afdelingshoofd Bedrijfsvoering.: rob.eenink@swov.nl of 070-3173370.  

Jouw sollicitatie kun je sturen aan personeelsadviseur, Quirina van Duivenvoorde: quirina.van.duivenvoorde@swov.nl of 070-3173350. 

Meer informatie over SWOV kun je vinden op swov.nl